5 dôvodov prečo vaša spoločnosť potrebuje zelenú linku

zelena linkaPoužíva vaša spoločnosť zelenú linku na volania od zákazníkov zadarmo?

Viete, že pri používaní zeleného čísla sa pri kampaniach získa až o 30% viac objednávok?

Tento druh špeciálneho čísla sa stáva nevyhnutnou súčasťou komunikácie so zákazníkmi bez ohľadu na veľkosť  spoločnosti.  Pri používaní zelenej linky však treba vždy zvážiť aj ekonomický prínos, keďže celé náklady na hovorné znáša spoločnosť.

Prinášame vám 5 dôvodov pre používanie zelenej linky:

1. Zlepšenie zákazníckeho servisu a spokojnosti

So zelenou linkou, dokážete zlepšiť servis aj spokojnosť zákazníkov. Jednoducho im dajte možnosť zavolať vám kedykoľvek a úplne zadarmo! Nastavte si hlasovú schránku a využite všetky výhody IVR (interactive voice response), aby váš zákazník dostal informáciu, ktorú v tej chvíli potrebuje čo najrýchlejšie.  Aktívnym využívaním „inbound“ hovorov od zákazníkov vie zákaznícky servis lepšie predpovedať budúce správanie už existujúcich zákazníkov a vylepšiť tak ich spokojnosť a zvýšiť lojalitu. Čím ľahšie sa zákazníci dostanú k požadovanej informácii, tým skôr sa stanú alebo zostanú vašimi zákazníkmi. Nevytvárajte im bariéry pri kontaktovaní, ba práve naopak, buďte všade, kde vás zákazníci môžu potrebovať a dajte im možnosť zavolať vám úplne zadarmo prostredníctvom zelenej linky. Vedeli ste, že správne umiestnenie zelenej linky (priamo na produkte alebo pri využívaní služby) znižuje o viac ako 50% pomer vrátenia tovaru alebo ukončenia využívania služby?

help

2. Zvýšenie predaja

Pri správnom využívaní zelenej linky môžete významne ovplyvniť aj predajné výsledky. Využívaním zelenej linky v predajných kanáloch sa štatisticky zvyšuje konverzia v priemere až o 30%!  Trénovaný operátor dokáže sprevádzať potencionálneho zákazníka celým procesom až do finálneho objednania služby či produktu. Vysoký cross-sell potenciál má komunikácia so zákazníkom prostredníctvom zelenej linky s napojením na CRM systém. Týmto vieme identifikovanému zákazníkovi ponúknuť individualizovanú službu alebo nový produkt a zvýšiť tak jeho „life time value“. Jednou z ďalších možností aktívneho využitia zelenej linky je pri retenčných kampaniach a uvádzaní nových produktov a služieb.

3. Dôveryhodnosť

Zelená linka na volania zadarmo pre zákazníkov nie je výsadou len korporácií a veľkých firiem. Naopak, ponúka flexibilitu a pridanú hodnotu starostlivosti o zákazníka menším a začínajúcim spoločnostiam, kde pozitívne vplýva na vnímanie dôveryhodnosti spoločnosti používajúcej túto službu.

 4. Flexibilita prenosu

So zelenou linkou nezáleží na geografickej polohe vašej spoločnosti, čiže ak sa sťahujete, vaši zákazníci to ani nepostrehnú. A naviac, môžete aktívne využívať presmerovanie hovorov na určené číslo a byť tak zastihnuteľný prakticky kdekoľvek pre vašich zákazníkov.

green_phone

5. Marketingový nástroj

Bezplatné volanie prostredníctvom zelenej linky má okrem množstva ďalších výhod najmä tieto 2 hlavné: ľahká zapamätateľnosť a možnosť sledovania účinnosti kampaní.

Pri rozhodovaní, ktoré zelené číslo spomedzi voľných si vybrať, myslite vždy na ľahkú zapamätateľnosť pri komunikácii k zákazníkom. V zahraničí sú často rozšírené aj „alfanumerické čísla“ napr. známe a úspešné 800-flowers, u nás to využíva napr. Rádio Viva, ktoré propaguje bezplatné číslo *VIVA (čo znamená vytočiť z mobilu *8482).

Nezabudnite pri tvorbe marketingových kampaní zahrnúť do kontaktov aj výrazne viditeľné číslo vašej zelenej linky vždy spolu s informáciou, že volania na uvedené číslo sú zadarmo. Zákazníci musia byť uistení, že volanie na toto „zvláštne číslo“ ich nebude nič stáť. V opačnom prípade sa účinnosť zeleného čísla minie očakávanému účinku. Zvoľte vždy prémiové viditeľné miesta a nebojte sa číslo zopakovať . Odporúčame vám, zvoliť si viacero odlišných zelených čísel, ktoré použijete na rozdielne marketingové a predajné kanály.

Týmto získavate okamžitú spätnú väzbu na aktuálnu kampaň, merateľnosť reakcií na jednotlivé ponuky ako aj cielené zameranie na vymedzený segment trhu. Týmto spôsobom  dokážete vyhodnotiť, ktoré komunikačné a predajné kanály vám fungujú najlepšie a zvýšiť  tak efektivitu vynaložených prostriedkov. Používaním zeleného čísla dokáže aj malá firma obstáť v konkurencii s veľkými spoločnosťami a flexibilitou spojenou s unikátnym zákazníckym servisom zostať o krok pred čoraz väčším súperením o nových zákazníkov.

Zistite viac o VIPTel špeciálnych číslach



28.06.2013

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *