Ako zefektívniť komunikáciu vo firme? (2. časť)

Profesionálna komunikácia so zákazníkom je prvoradá. Dajte si záležať na tom, aby vám zákazník nemusel volať znova, prepojte hovor kolegovi, s ktorým chce hovoriť, a kolegu vopred uveďte do problematiky. Prečítajte si viac aj o klapkách a prepájaní kancelárií a pobočiek.

 

Volanie cez klapky, skrátená voľba

V prípade, že potrebujete hovoriť s kolegom z inej kancelárie, ale nechcete strácať čas presunom medzi priestormi či vytáčať celé jeho číslo, máte možnosť vytočiť len jeho klapku a prepojiť hovor na ňu. Okrem toho si každý môže nastaviť klapku na zariadení, ktoré mu vyhovuje, či už je to smartfón, počítač, tablet, softvérová aplikácia alebo VoIP telefón.

Prepájanie kancelárií a pobočiek

prepájanie a podržanie hovorov, volanie cez klapky VIPTel

Ak máte firmu s kanceláriami na rôznych miestach, určite využijete prepojenie pobočiek vďaka virtuálnej ústredni. Aj s kolegami v iných mestách si môžete volať cez klapky a komunikácia bude taká efektívna, ako keby ste boli pod jednou strechou. Veľkou výhodou virtuálnej ústredne je, že si hovory môžete medzi sebou ľahko prepojiť a nemusíte zákazníkom diktovať číslo kolegu, s ktorým chce hovoriť. Je to profesionálne, rýchle a jednoduché. 

Podržanie hovoru

Podržanie hovoru je užitočná funkcia, ak potrebujete prepojiť zákazníka kolegovi, ktorého predtým chcete informovať, aký zákazník a o čom s ním chce hovoriť. Ak sa kolegovi nedovoláte, môžete sa vrátiť k hovoru so zákazníkom a vysvetliť mu situáciu, prípadne ho poprosiť, aby zanechal odkaz.

 

Pre viac informácií a v prípade záujmu o tieto funkcie nás, prosím, kontaktujte.



08.07.2016

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *