Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 2. diel

V minulom článku sme vysvetlili, prečo je dôležité mať kvalitnú zákaznícku podporu, ako si do firmy zriadiť jednoduchú linku s 1 telefónnych číslom a aké výhody by vám mohla priniesť jednoduchá virtuálna ústredňa. Ak ste tento blog nečítali, môžete ho nájsť TU.

Keďže ústredňa nie je len prepájanie hovorov a volanie medzi klapkami, v druhom diely sme si pre Vás pripravili tipy a triky, ako jednoduchú ústredňu využiť kreatívnejšie tak, aby ste rýchlejšie pomohli zákazníkom, či sebe 🙂

Kreatívne využitie základných funkcií ústredne

So základnými funkciami je možné dosiahnuť aj iné riešenia, ako iba prepájanie hovorov medzi klapkami a hláškou mimo pracovnej doby. Nastavenia je možné prispôsobiť akokoľvek budete potrebovať. V prípade, že si nie ste istý, či vašu predstavu ústredňa zvládne, neváhajte sa na nás obrátiť. Niektoré možnosti Vám pred predstavu uvádzame nižšie:

  • vďaka časovým podmienkam môžete zákazníkom popriať dobré ráno, príjemné poludnie, či krásny večer podľa toho, kedy sa vám dovolajú
  • ak vám zvyknú zákazníci zavolať viac krát za deň a nechcete ich viac zdržiavať uvítacou hláškou, pri opakovanom dovolaní sa môžu dovolať priamo na linku bez toho, aby im bola opäť prehraná
  • na 1 klapku môžu byť smerované hovory z viacerých čísel, ktoré slúžia rôznym oddeleniam. Môžete tak zastupovať všetky oddelenia spoza jedného telefónu
  • počas čakania volajúceho v čakacom rade môžete volajúcemu prehrať hlášku s reklamou na vašu aktuálnu akciu, prípadne predstaviť niektorú z nových služieb
  • v prípade, že vám zákazníci často volajú s podobnými otázkami, automatická spojovateľka ich môže navigovať k nahranej odpovedi. Ak im informácie nebudú stačiť, stlačením tlačidla sa dovolajú k operátorovi
  • ústredňa podporuje aj tzv. vzdialené vyzdvihnutie hovoru. Ak niekto volá vášmu kolegovi a ten nie je pri telefóne, prípadne má plné ústa, lebo akurát obeduje :), môžete jeho hovor prebrať vytočením funkčného kódu, prípadne stlačením tlačidla rýchlej voľby na telefóne.

Nielen tieto uvedené možnosti môže ústredňa zabezpečiť. Všetko závisí len od vašich požiadaviek a kreativity. Nemusíte poznať presné názvy funkcií, ktoré potrebujete využiť. Zavolajte nám, povedzte nám Vašu predstavu, prípadne sa nás opýtajte čo by sme Vám odporučili pre Vašu spoločnosť a my Vám vytvoríme ponuku na mieru.

S jednoduchou virtuálnou ústredňou môžete tieto funkcie využívať k hlasovému programu už od 15 € bez DPH mesačne , v závislosti od počtu klapiek a využívaných funkcií. Cenovú ponuku pripravíme na mieru každému, kto nás osloví. Bližšie informácie o ústredni nájdete aj na našej stránke. Ak neviete, ktorá funkcia čo znamená a čo vlastne potrebujete, neváhajte nás kontaktovať! Presne na to naša zákaznícka linka funguje 🙂 Ohľadom všetkých záležitostí sme vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 17:00 na čísle 02/20 28 20 28, alebo nám napíšte e-mail na info@viptel.sk.



01.02.2019

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *