Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

23.05.2019

Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent

V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)

LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.

Majte prehľad o všetkom

Ticketovací systém primárne zabezpečuje, aby ste mali prehľadne uchované všetky požiadavky klientov, vedeli na ne pohodlne odpovedať, distribuovať ich na iné oddelenia a mali istotu, že na konkrétnu požiadavku klienta nezabudnete. S príchodom každej zákazníckej požiadavky prostredníctvom LiveAgent systému sa vytvorí ticket s unikátnym číslom, podľa ktorého ho vždy ľahko nájdete. Pokiaľ ste so zákazníkom v minulosti už komunikovali, vďaka zoznamu kontaktov budete mať k dispozícii jeho uložené údaje, staršie tickety, či poznámky, ktoré ste si zaznamenali. Okrem prehľadu o zákazníckych záležitostiach máte k dispozícii aj Info tabuľu s prehľadom štatistík vašich agentov a oddelení. Admin či manager môže agentom nastaviť prijímanie ticketov, chatov či hovorov pre jednotlivé oddelenia, sledovať počet a rýchlosť vybavených ticketov, pracovný čas, či odmeny získané od zákazníkov.

live agent prepojenie s viptel

E-mail, chat, telefón, sociálne siete

Prostredníctvom LiveAgentu môžete odpovedať na e-maily, integrovať chatovací systém na vašu stránku, telefonovať, či odpovedať ľuďom, ktorí vás budú kontaktovať prostredníctvom sociálnych sietí. V prípade, že potrebujete pomoc z iného oddelenia, ticket je možné pohodlne preradiť tímu, ktorému je určený. Ak vám zákazník napísal viac e-mailov, ľahko ich zlúčite do jedného ticketu a nastavíte pripomienku, aby ste sa záležitosti nezabudli venovať. V prípade, že často odpovedáte na rovnaké otázky, LiveAgent umožňuje vytvoriť šablónu, ktorú môžete jedným klikom použiť ako odpoveď na e-mail a skrátiť dĺžku vašej odozvy zákazníkom. Vďaka personalizovaným filtrom či labelom má každý agent prehľad o ticketoch presne podľa svojich preferencií a má ich usporiadané tak, ako mu vyhovuje. Ak máte otázku na kolegu, priamo z ticketu mu môžete napísať cez interný chat, prípadne rovno zavolať. V rámci určitých balíkov je možné spravovať aj vaše účty na Facebooku či Twitteri.

Využívanie LiveAgentu so službami VIPTel

Na využívanie telefonovania prostredníctvom LiveAgenta stačí využívať niektorý z našich hlasových programov (VIPTel S biznis, VIPTel M alebo VIPTel L) v závislosti od toho, koľko telefónnych čísel potrebujete a koľko asi budete telefonovať. S nastavením čísel do aplikácie vám pomôže naša technická podpora, prípadne podpora LiveAgenta. LiveAgent poskytuje aj prepájanie hovorov, no ak by ste chceli využívať napríklad aj odkazovú schránku, nahrávanie hovorov, či hlášku mimo pracovných hodín, bolo by potrebné okrem hlasového programu využívať aj našu virtuálnu ústredňu VIPTel Cloud. Na využívanie našich služieb cez softvérové telefón je potrebný aj vhodný headset s mikrofónom. Z našej ponuky Vám odporúčame bezdrôtový headset Logitech, ktorý okrem pripojenia prostredníctvom nano USB konektora podporuje aj Bluetooth, takže by ste ho mohli využívať aj so stolovým telefónom, či smartfónom. Informácie o tomto headsete nájdete na našej stránke, kde si zariadenie môžete rovno aj objednať.

Bezdrôtové slúchadlá Logitech wireless headset H800


V prípade, že Vás spojenie našej služby s LiveAgentom zaujalo a mali by ste záujem o ďalšie informácie, či vypracovanie cenovej ponuky, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej infolinke 02/20282028, prípadne e-mailom na [email protected]. Bližšie informácie ohľadom aplikácie LiveAgent nájdete na stránke www.liveagent.com/sk/.

API integracie VIPTel

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Späť na všetky blogy